• 07-11-2009, 02:06:26
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Süper yaa
  • 07-11-2009, 02:07:26
    #11
    Deli herif
  • 07-11-2009, 02:18:49
    #12
    fotoşop
  • 07-11-2009, 02:25:29
    #13
    Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..
  • 07-11-2009, 09:58:57
    #14
    D
  • 07-11-2009, 11:27:48
    #15
    ZerDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..
    bencede çok ciddi oldu
  • 07-11-2009, 11:29:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Zuhaha Gül Gül öldüm ya Fena
  • 07-11-2009, 22:44:46
    #17
    PS işimi sizce
  • 07-11-2009, 23:00:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bobiler.Org daki adamlar süper düşünüyorlar ya Koptum