Konu
Elveda elizabeth :)
07-11-2009, 02:25:29
#13
ZerDali
Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..