Konu
Elveda elizabeth :)
08-11-2009, 03:55:33
#21
catlakcocuk
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bobilerde gördüm koptum resmen
+1
ZerDali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..
+1907