Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bobilerde gördüm koptum resmen
+1

ZerDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..
+1907