Bobiler.org'dan alıntıdır
İstanbulda Sel
13
●369
- 16-09-2009, 21:09:07logodaki şemsiyelere bakarsan anlarsın hocamPcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2009, 21:11:18Dalga için açmadım abi sadece beğendim logoyu sizle paylaştımPcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2009, 23:41:57İstanbul belediyesine güzel bir iğneleme yapılmış gayet başarılı.
