• 16-09-2009, 23:42:38
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul belediyesine güzel bir iğneleme yapılmış gayet başarılı.
    evet bende çok beğendin bobiler şov
  • 16-09-2009, 23:44:57
    #11
    İlk önce hiç bi' şey anlamadım, Ne bu dedim ama daha sonradan anlaşıldı şemsiyeler.. )

    Teşekkürler Cicican.
  • 17-09-2009, 10:03:32
    #12
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce hiç bi' şey anlamadım, Ne bu dedim ama daha sonradan anlaşıldı şemsiyeler.. )
    Teşekkürler Cicican.
    Teşekkür ederim

    Başka kimse yokmu
  • 17-09-2009, 10:05:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşünce güzel.. Paylaşım için sağol
  • 17-09-2009, 11:37:35
    #14
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünce güzel.. Paylaşım için sağol
    önemli değil