PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladımda , dalga için açıldıysa dalga geçilecek konu değil.Sonuçta 30+ kişi öldü
Dalga için açmadım abi sadece beğendim logoyu sizle paylaştım