konu maxigeyik de eğlencemize bakalım konuya zorla sokmadım sizleri kendiniz geldiniz kendiniz gereksiz yorum attınız görmezden gelebilirsiniz yorum atmayabilirsiniz bu kadar basit gençler aklın yolu bir zaten konuda problem varsa moderatör el atar problem olmadığına göre...
konu maxigeyik de eğlencemize bakalım konuya zorla sokmadım sizleri kendiniz geldiniz kendiniz gereksiz yorum attınız görmezden gelebilirsiniz yorum atmayabilirsiniz bu kadar basit gençler aklın yolu bir
ben genç değilim diğer arkadaşlara diyorsun sanırım