obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu maxigeyik de eğlencemize bakalım konuya zorla sokmadım sizleri kendiniz geldiniz kendiniz gereksiz yorum attınız görmezden gelebilirsiniz yorum atmayabilirsiniz bu kadar basit gençler aklın yolu bir
ben genç değilim diğer arkadaşlara diyorsun sanırım