real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu R10'da da 2dk olaysız zaman geçmiyor
Ortada olay yok bu kategori varsa herkes konu açabilir , bir problem varsa zaten moderatör müdahale eder bu kadar basit insanlar bunu anlamıyor