• 20-07-2009, 21:43:34
    #1
    Adına da derler s.eks

    Bomba bişi ya
  • 20-07-2009, 22:09:56
    #2
    1930'lar hey maşallah
  • 20-07-2009, 22:13:01
    #3
    senden de bunu beklerdim sesar
  • 20-07-2009, 22:16:19
    #4
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senden de bunu beklerdim sesar
    Sende merak edip girmişsin ama di mi
  • 20-07-2009, 22:17:18
    #5
    Allahım Nekadarda guzel Seymisssss :}}}}}}}}}}} Gozlerimiz Yapti Bayram Adinada Derler S... :}}}}}}}}}
  • 20-07-2009, 22:19:24
    #6
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende merak edip girmişsin ama di mi
    bu şarkının bestekarı veya söz yazarı benim arkadaşımın babası bu şarkıyı duyalı 4-5 aydan fazla oluyo ama açmaya cesaret edemedim sapık derler diye varsın sana desinler sapık sesar
  • 20-07-2009, 22:25:28
    #7
    haydiii
  • 20-07-2009, 22:40:01
    #8
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şarkının bestekarı veya söz yazarı benim arkadaşımın babası bu şarkıyı duyalı 4-5 aydan fazla oluyo ama açmaya cesaret edemedim sapık derler diye varsın sana desinler sapık sesar
    Sözler çok sağlam cagonnicim ya selam söyle

    Webmasterlar bir sınava girmişler.
    ****** sormuş cesaret nedir diye?
    Sesar da foruma konu açmış işte cesaret budur diye