Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şarkının bestekarı veya söz yazarı benim arkadaşımın babası bu şarkıyı duyalı 4-5 aydan fazla oluyo ama açmaya cesaret edemedim sapık derler diye varsın sana desinler sapık sesar
Sözler çok sağlam cagonnicim ya selam söyle

Webmasterlar bir sınava girmişler.
****** sormuş cesaret nedir diye?
Sesar da foruma konu açmış işte cesaret budur diye