sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende merak edip girmişsin ama di mi
bu şarkının bestekarı veya söz yazarı benim arkadaşımın babası bu şarkıyı duyalı 4-5 aydan fazla oluyo ama açmaya cesaret edemedim sapık derler diye varsın sana desinler sapık sesar