Çok ilginç bir deneme.
17
●372
- 17-07-2009, 22:00:03Üyeliği durdurulduDün gece izledim yatmadan önce, çok ilgilimi çekti facebook'ta video paylaşmak huyum olmadığı halde paylaştım.Ama aklım almıyor adamların işi gücü yokmu şu kağıdı eline alıp kesiyor biçiyor.İnsanları bunları yapmaya sürükleyen neden ne olabilir ki? Ellerine geçen ne? Bunları sorgulamak canımı sıkıyor
- 17-07-2009, 22:47:23Üyeliği durdurulduAma o varolan birşeyi yapabilmek, ben bunu icat eden adamı merak ediyorum.Düşünsenize görünen o ki gereksiz birşey ama bakarak yapması bile zor birşey.Bundan bi insan ne kazanabilir ki böyle uğraşlar verirGokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2009, 00:00:07Origamı hastası olsan böyle düşünmezdin.JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küçükken oyuncak ile oynamayı sevmezdim bir defterim vardı sayfalarını koparıp koparıp farklı şekiller yapar onlarla oynardım. Bu bir tür yaratıcılık halini almış durumda origami ile hayay gücünün sınırlarını zorlayan şeyler yapmak gerçekten huzur verici olabiliyor.
Çok ilginç gerçekten.
