JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün gece izledim yatmadan önce, çok ilgilimi çekti facebook'ta video paylaşmak huyum olmadığı halde paylaştım.Ama aklım almıyor adamların işi gücü yokmu şu kağıdı eline alıp kesiyor biçiyor.İnsanları bunları yapmaya sürükleyen neden ne olabilir ki? Ellerine geçen ne? Bunları sorgulamak canımı sıkıyor
Origamı hastası olsan böyle düşünmezdin.
Küçükken oyuncak ile oynamayı sevmezdim bir defterim vardı sayfalarını koparıp koparıp farklı şekiller yapar onlarla oynardım. Bu bir tür yaratıcılık halini almış durumda origami ile hayay gücünün sınırlarını zorlayan şeyler yapmak gerçekten huzur verici olabiliyor.