GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
04:00 gibi izledim sonra bende yapabilirim dedim ve 20 dk. uğraşıp yaptım. Sonuç olarak tek değişen egolarım tatmin oldu. Bende yaptım dedim o kadar. Güzel bir tepki aslında bende yaparım diyip denemek.
Ama o varolan birşeyi yapabilmek, ben bunu icat eden adamı merak ediyorum.Düşünsenize görünen o ki gereksiz birşey ama bakarak yapması bile zor birşey.Bundan bi insan ne kazanabilir ki böyle uğraşlar verir