bence bu sevgilisinden ayrıldı ve sevgilisinin görmesi içinde bu videoyu çekip (acır belki ayrılık olmaz gibisinden düşünüp) sevgilisine gönderdi. Kızda gıcıklığına internette paylaştı. Vay be 2 dakikada senaryoda tamam
Ahaha hocam şaka yapmıştım ha, zaten yorumlarda da yazdım. Sen, benim olmadığımı biliyorsun da forumda benim olduğumu sananlar filan olur, insan içine çıkamayız valla
Ahaha hocam şaka yapmıştım ha, zaten yorumlarda da yazdım. Sen, benim olmadığımı biliyorsun da forumda benim olduğumu sananlar filan olur, insan içine çıkamayız valla
Ben forumda gördüğüm an, siteme eklemiştim.
Haklısın valla, sen o kadar yakışıklı ve sempatik değilsin