Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yakışıklı çıkmışsın günay Evde çekinmişin
Ahaha hocam şaka yapmıştım ha, zaten yorumlarda da yazdım. Sen, benim olmadığımı biliyorsun da forumda benim olduğumu sananlar filan olur, insan içine çıkamayız valla

Ben forumda gördüğüm an, siteme eklemiştim.