Konu
Yeni bir Süperstar doğuyor :))
10-07-2009, 03:30:49
#7
Dogan
gnydgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahaha hocam şaka yapmıştım ha, zaten yorumlarda da yazdım. Sen, benim olmadığımı biliyorsun da forumda benim olduğumu sananlar filan olur, insan içine çıkamayız valla
Ben forumda gördüğüm an, siteme eklemiştim.
Haklısın valla, sen o kadar yakışıklı ve sempatik değilsin