• 01-03-2007, 03:33:01
    #1
    [yt]tcnNghJnZVg[/yt]

    bu tarz rep yapanlar hoşuma gitmeye başladı
  • 01-03-2007, 04:05:37
    #2
    valla radyoları dinliorum bende seviyorum repi sagopa kajmer ceza ayben MT :P
  • 01-03-2007, 07:26:31
    #3
    Ceza ve diğerlerini sürekli dinleyemiyorum sıkılıyorum fakat sagopayı surekli dinleyebiliyorum.Orjinal cdsini cala cala bozdum
  • 01-03-2007, 07:45:01
    #4
    Misafir
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza ve diğerlerini sürekli dinleyemiyorum sıkılıyorum fakat sagopayı surekli dinleyebiliyorum.Orjinal cdsini cala cala bozdum

    sagopa bazen sıkıyor ama ya aşırı pesimist.
  • 01-03-2007, 08:52:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dsngr,

    Eğer bu tarz seviyorsan bunu da seveceksin

    [yt]IGN9yipai7o[/yt]
  • 01-03-2007, 10:42:53
    #6
    tolgahat bole içinde vıcı vıcı bıcı bıcı diye aptal sesler olmasa daha güzel olur

    bide şu rap zavazingosunun en nefret ettiğim yanı giyim şekli
  • 01-03-2007, 11:20:39
    #7
    Sırasıyla Killa Hakan, Ceza, Yener, Eko Fresh...
    dsgnr bu tarz rap (Gangsta Rap) uzun süredir yapılıyor.
  • 02-03-2007, 19:29:40
    #8
    Tutum bu herifleri...

    sözler filanda bomba.


    Kreuzberg City burası fazla hava atma dur,
    Her yerde çakallar durur gezer, burası gettodur
    Öte dur bak eloğlu kardeş tanımaz bilmez
    Eloğlu akan gözyaşlarını annen gibi silmez
    Yollar tuzak hep döğüş kavga
    Yokki bunun başka bir adı
    Burası Kreuzberg, bir başka umut adı
    Energimi beton altında yatan topraktan alırım
    Sol kolumla blok eder, sağ yumruğumla sallarım
    Parlarım geceleri getto ya bir yıldız gibiyim
    Yine de polisler şüpheli diyor bana
    İmajım hırsız tipiyim
    Karakafayım demek burda gangsta olmak şart
    Biz anlatalım sen dinle
    Yanlış doğruyu tart

    Ceza


    Korkular yağmur gibi
    Umutlar hep tükendi zor yaşam
    Bir bakmışsın bir dört duvar
    Ve bir de akan tavan
    Nefes alıp verirken zoru yaşarsın
    Kol gezer düşman
    Ve farelerin içinde kalmışsın
    Söner soban (döner devran)
    Sen aynı yerde hep ben aynı yerde bekledim
    Çocukken saklandığım bahçeydi
    Sokaklar karanlık komşular sıcak
    Gece gündüz aynı dertte insanlar
    Dolup taşar o taşlı yollarımda bitmez kavgalar
    Suçlu suçsuz saklanır
    Ayrımcı gözle bakılır
    İnsanlar itildi belki zorla gettolardan sakınılır
    Elinde oyuncak yok çocukların belinde hep silah
    Belki istikbal yıkık dökük bir yerde darma dağın


    Ayaz Kaplı (Nakarat)

    Yaşadığım hayat çok zor
    Yarınımı bilemem
    Bana inanmazsan sor
    Burda onu istemem
    Karanlıktır geceler
    Gündüzleri sessizlik
    Acı olur sevgiler
    Duyguları hapsettik

    Yener

    Mahallem gecekondu, duvarlar delik deşik
    Dert çile keder, dokur bende mekik
    Mutluluk toparlandı villalara çekik
    Seyirde gözler, sokaklarım beşik
    İzler dururum dünyayı kesik kesik
    Kolpaya ite ****a çevrilir tetik
    Kurulduğum saatler vermedi ki frikik
    Affedilmedik, affetmedik bilesin
    O yüzden bakta yönünü göresin
    Bulaşmaya kalkmayasın raple nesin?
    Hiç ummadığın anda da sobelenirsin
    Yekten yek edersin
    YENER NERDESİN???

    Eko Fresh

    Sert caddeler ve sokaklar
    Ters bakma bana o kadar
    Senin tayfan getto lardan *** anlar
    Hadi moruk beş ver
    Senin gangsta olduğunu yemezler
    Köln Kalk konusma ceketler
    German dream, biz Almanya da kudurduk
    Hapiste kardeşlerimizle uçurtmalar uçurduk
    Semt Semt Sokak
    Killer kolum brembrix
    sokakta bu iste sana bang bang
    Al bu işte sana benden tokat
    (go go go go) Hiç sorma moruk arkamızda kaç kişi
    Kahvelerde diskolarda malımızda taş gibi
    Klub Kardesler Şişe yedik s.ktir
    Hart(z) 4 Her tarafta paranı biriktir

    Ayaz Kaplı (Nakarat)


    Yaşadığım hayat çok zor
    Yarınımı bilemem
    Bana inanmazsan sor
    Burda onu istemem
    Karanlıktır geceler
    Gündüzleri sessizlik
    Acı olur sevgiler
    Duyguları hapsettik
  • 02-03-2007, 19:36:40
    #9
    Misafir
    Rep tarihine geçmiş parçalardan


    Ceza - Medcezir

    Şair olmak isteyen bir gezgin
    Yaşama hevesi kalmamış bir bezgin
    Bezirganın önde gideni zengin
    Rengi kalmamış ki kiminin
    Engin denizde lodosa yakalanan bir gemicinin
    Yaşamı hep çetin, metanetin de sınırı var beyim
    Kimisinin mutluluğu bir resim, kimisininki dört mevsim
    Kelebeğin ömrüne bedel bir geleceğin
    Getirecek hediyesi nedir ki ? bilemedim
    Vay haline elekte elenenin
    Hayata ağlamaklı başlayan bu insanoğlu gördü geleceği
    Bir dilim ekmeğin sonunda bedelinin de alınacak olması gibi
    Düşünenin
    Düşenin de dostu olmamış ki batanın olsun
    Müttefik de belli değil ittifak da
    Mutlak mücadele kazanmak, zafere koşmak
    Yenilince ağlamak, yenmek için hile yapmak
    Her sonuçta pay kapmak dünya kuralı olmuş
    Taştan bozma kalplerse hep kanla dolmuş

    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Gökkuşağındaki bir rengim ben

    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Yağmur sonrası güneşim ben

    Zamanda yolculuk beyinde meşgul edebilir
    Fakat objektif olmaz
    Zararı yoktur yararı olmadığı gibi
    Benliğinde kaybedilen her şey
    Benliğinde kaybedilen her şey
    Hesap masasında olabilir yalnızken
    Utanma aç kalbini gir topluma
    Göster haydi kendini ve 'buradayım' de !
    Savaşı kaybetme yürüme geriye, dönme
    Bak ve ileriye ilerle
    Hisset deliğe düşme, dönme deliye
    Karaya boyanan adamın boynuna ilmeği geçiren cellat'a
    Biçare lanet - hayalet olana dek
    Beklemek mi gerek acep ?
    Çarkı dönmemiş ki feleğin gözünün yaşına baksın
    Gözümün yaşını alsın
    Kanımı canımı alsın ancak canımı yakmasın
    Azap çeken gönüllere, kül olan tüm kalplere yağmur yağsın
    Kalp dağlayan tüm eller kalpleriyle dağlansın
    Kalp karalayanlar yansın

    Koşturmak boş durmaktan iyidir
    Boş durmak boş koşmaktan yararlı
    Hoş tutmak gönlü, yas tutmaktan çok zormuş
    Yaşlanmak her dökülen yaprağın arkasından ağlamak gibidir
    Hayatta erken emeklilik seçim değildir, kadere bağlıdır
    Yazgıdır
    Hayat ince bir çizgi, narin bir çalgıdır
    Yüzlerce yıl emek veren insanin
    Hasat zamanı ölü tohumları mıdır?
    Her güne yeni umutlarla açılan gözler
    Yalanlarla aldatılan gözler
    Dolanlarla ağlatılan gözler
    Bir güzel sözle güler
    Akıtılan her damla ter yok oluşu engeller
    Negatif değillerse, art niyetli değillerse eğer, bu böyle
    Devam eder
    Dilediğim her şey olmuyor
    Çabalar bazen çok nafile
    Nargilenin dumanına benzer hayallerim
    Sadece beni zehirler ve uçup gider
    Kafileler gibidir insanlar
    Bazen seni seyreder giderler
    Herkes kendine paha biçmiş
    Bende karşılıksız bir çek
    Emeklerim dostluktan yana, ama olmuyor !
    Anneme sordum niçin böyle ???
    Ama baktım o da ağlıyor

    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Gökkuşağındaki bir rengim ben

    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Yağmur sonrası güneşim ben