k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza ve diğerlerini sürekli dinleyemiyorum sıkılıyorum fakat sagopayı surekli dinleyebiliyorum.Orjinal cdsini cala cala bozdum

sagopa bazen sıkıyor ama ya aşırı pesimist.