Konu
Rap'i sevmeye başlıyorum...
01-03-2007, 10:42:53
#6
soyturk
tolgahat bole içinde vıcı vıcı bıcı bıcı diye aptal sesler olmasa daha güzel olur
bide şu rap zavazingosunun en nefret ettiğim yanı giyim şekli