hobareeeey +18 !!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hobareeeey +18 !!!
24
●
634
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
hobareeeey +18 !!!
1
2
3
19-02-2007, 14:11:43
#10
maniakcoder
hmmm konuya ploop el attı bak bu hiç hesapta yoktu.....
19-02-2007, 14:12:47
#11
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
r10'da kedi, köpek vs. yazınca bana otomatik mail geliyor
19-02-2007, 14:13:53
#12
CaLViN
rızadan uzakdur
19-02-2007, 14:17:04
#13
TurkoLoco
Üyeliği durduruldu
hem kedi hem kopek, ikisi bi arada gormuonuzmu
19-02-2007, 14:20:17
#14
maniakcoder
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adam işi bitirmiş neyini konuşalım ki
nerden biliyon
19-02-2007, 14:22:04
#15
CaLViN
bence yakalanmışlar basılmışlar gibi bir izlenim var
izler tam oluşmuş dağılmaya fırsat verilmemiş yani çok net bu izler
19-02-2007, 14:23:05
#16
ploop
iste geçen gün kediyle tanıstık.. daha sonra baktık orada külüstür bir volvo duruyor.. dedim hadi bebek biraz zaman geçirelim.. sonra fotoğraflar falan.. kaportada delik falan yok dimi
19-02-2007, 14:24:01
#17
CaLViN
altdaki sensin o zamn ?
19-02-2007, 14:24:47
#18
maniakcoder
ağır konuştu
ploop dan açıklama bekliyoruz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler