Konu
hobareeeey +18 !!!
19-02-2007, 14:23:05
#16
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
iste geçen gün kediyle tanıstık.. daha sonra baktık orada külüstür bir volvo duruyor.. dedim hadi bebek biraz zaman geçirelim.. sonra fotoğraflar falan.. kaportada delik falan yok dimi