• 19-02-2007, 14:27:17
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altdaki sensin o zamn ?
    genelde altta oluyorum, süreyi uzun tuttuğum için üstte olunca kollarım yoruluyor havada duracağım diye o yüzden altta olup yorulmadan isimi görüyorum
  • 19-02-2007, 14:29:21
    #20
    huuuuuuuuuuu işler kızışıyorrrr
  • 19-02-2007, 14:32:45
    #21
    • erkeğin altta olanı makbuldür.
    • erkek erkeğe baka baka alta geçer.
    • nazar etme ne olur, alta geç senin de olur.
  • 19-02-2007, 14:35:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yalniz alttakinin vicudu guzel biseye benziordu hala sen olduuna eminsen bi adres verde gelek
  • 19-02-2007, 14:35:20
    #23
    erkek erkeğe baka baka alta geçer.


    bu blop da var bir anti erkeklik
  • 19-02-2007, 14:55:04
    #24
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erkeğin alta geçeni olmaz, maksat pozisyon zenginliğiyse sağa geçer sola yine alta geçmez.
    ohoooooo sen bu kafayla gidersen
  • 19-02-2007, 15:03:03
    #25
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taktik alta geçmek mi? peki kontrolü nası ele geçircem abi?
    volvoya bak anlarsın