hobareeeey +18 !!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hobareeeey +18 !!!
24
●
634
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
hobareeeey +18 !!!
1
2
3
19-02-2007, 14:27:17
#19
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HostBank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
altdaki sensin o zamn ?
genelde altta oluyorum, süreyi uzun tuttuğum için üstte olunca kollarım yoruluyor havada duracağım diye
o yüzden altta olup yorulmadan isimi görüyorum
19-02-2007, 14:29:21
#20
maniakcoder
huuuuuuuuuuu işler kızışıyorrrr
19-02-2007, 14:32:45
#21
ploop
erkeğin altta olanı makbuldür.
erkek erkeğe baka baka alta geçer.
nazar etme ne olur, alta geç senin de olur.
19-02-2007, 14:35:01
#22
TurkoLoco
Üyeliği durduruldu
yalniz alttakinin vicudu guzel biseye benziordu
hala sen olduuna eminsen bi adres verde gelek
19-02-2007, 14:35:20
#23
CaLViN
erkek erkeğe baka baka alta geçer.
bu blop da var bir anti erkeklik
19-02-2007, 14:55:04
#24
ploop
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
erkeğin alta geçeni olmaz, maksat pozisyon zenginliğiyse sağa geçer sola yine alta geçmez.
ohoooooo sen bu kafayla gidersen
19-02-2007, 15:03:03
#25
ploop
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
taktik alta geçmek mi?
peki kontrolü nası ele geçircem abi?
volvoya bak anlarsın
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler