• 19-02-2007, 14:11:43
    #10
    hmmm konuya ploop el attı bak bu hiç hesapta yoktu.....
  • 19-02-2007, 14:12:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10'da kedi, köpek vs. yazınca bana otomatik mail geliyor
  • 19-02-2007, 14:13:53
    #12
    rızadan uzakdur
  • 19-02-2007, 14:17:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hem kedi hem kopek, ikisi bi arada gormuonuzmu
  • 19-02-2007, 14:20:17
    #14
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam işi bitirmiş neyini konuşalım ki

    nerden biliyon
  • 19-02-2007, 14:22:04
    #15
    bence yakalanmışlar basılmışlar gibi bir izlenim var

    izler tam oluşmuş dağılmaya fırsat verilmemiş yani çok net bu izler
  • 19-02-2007, 14:23:05
    #16
    iste geçen gün kediyle tanıstık.. daha sonra baktık orada külüstür bir volvo duruyor.. dedim hadi bebek biraz zaman geçirelim.. sonra fotoğraflar falan.. kaportada delik falan yok dimi
  • 19-02-2007, 14:24:01
    #17
    altdaki sensin o zamn ?
  • 19-02-2007, 14:24:47
    #18
    ağır konuştu

    ploop dan açıklama bekliyoruz