HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altdaki sensin o zamn ?
genelde altta oluyorum, süreyi uzun tuttuğum için üstte olunca kollarım yoruluyor havada duracağım diye o yüzden altta olup yorulmadan isimi görüyorum