Konu
hobareeeey +18 !!!
19-02-2007, 14:27:17
#19
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HostBank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
altdaki sensin o zamn ?
genelde altta oluyorum, süreyi uzun tuttuğum için üstte olunca kollarım yoruluyor havada duracağım diye
o yüzden altta olup yorulmadan isimi görüyorum