• 12-05-2009, 02:23:33
    #1
    Genel Olarak hep böyle sanırım
  • 12-05-2009, 08:03:05
    #2
    2. karikatür dehşet
  • 12-05-2009, 08:17:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kalan 1 tanesi nazar boncuğu esprisini anlıyamadım
  • 12-05-2009, 08:22:56
    #4
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan 1 tanesi nazar boncuğu esprisini anlıyamadım
    bende anlamadım nedir ki o
  • 12-05-2009, 08:28:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende anlamadım nedir ki o
    Uyumadığım için mi kafam basmadı dedim de, sende anlamadıysan bizde bi sorun yoktur heralde

    ( 39 olsa da 40. ya 40 yıl hatrı olsun dese hadi neyse diyecem de o da yok )
  • 12-05-2009, 10:37:02
    #6
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumadığım için mi kafam basmadı dedim de, sende anlamadıysan bizde bi sorun yoktur heralde
    ( 39 olsa da 40. ya 40 yıl hatrı olsun dese hadi neyse diyecem de o da yok )
    bende uykusuzm ama sanırım erkek kızı dinlemiyo
  • 12-05-2009, 10:39:45
    #7
    ben bişey algılıyamadım
  • 12-05-2009, 14:57:05
    #8
    Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bişey algılıyamadım
    Valla helal Olsun Resimlere dikkatli Bakarsanız daha iyi analiz edebilirsiniz.
  • 12-05-2009, 14:59:30
    #9
    harikaa