Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende anlamadım nedir ki o
Uyumadığım için mi kafam basmadı dedim de, sende anlamadıysan bizde bi sorun yoktur heralde

( 39 olsa da 40. ya 40 yıl hatrı olsun dese hadi neyse diyecem de o da yok )