DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyumadığım için mi kafam basmadı dedim de, sende anlamadıysan bizde bi sorun yoktur heralde
( 39 olsa da 40. ya 40 yıl hatrı olsun dese hadi neyse diyecem de o da yok )
bende uykusuzm ama sanırım erkek kızı dinlemiyo