Konu
Klasik erkek davranışları :)
12-05-2009, 10:37:02
#6
g3z3g3n
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyumadığım için mi kafam basmadı dedim de, sende anlamadıysan bizde bi sorun yoktur heralde
( 39 olsa da 40. ya 40 yıl hatrı olsun dese hadi neyse diyecem de o da yok
)
bende uykusuzm ama sanırım erkek kızı dinlemiyo