• 10-05-2009, 03:31:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar yeni bir oyuncak icat etmişler tek özelliğide gıdıkladığınızda gülmekten düşüp düşüp ayağa kalkıyor izlerken kendimi gülmekten alıkoyamadım gerçekten güldüren bir oyuncak



    http://video.google.com/videoplay?docid=2029457706320871566&hl=tr]http://video.google.com/videoplay?docid=2029457706320871566&hl=tr]Elmo TMX Elmo
  • 10-05-2009, 03:34:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Buradan izleyebilirsiniz begenen arkadaşlar +rep verirse sevinirim
    abi bu ne ya , ? kusura bakmayın yaş 29 yazıyor ama böyle bir davranış çok çocukça .
  • 10-05-2009, 03:36:22
    #3
    PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bu ne ya , ? kusura bakmayın yaş 29 yazıyor ama böyle bir davranış çok çocukça .
    https://www.r10.net/off-topic/370921-az-kaldi-r10.html
  • 10-05-2009, 03:48:13
    #4
    Tabi ya ben bunun bu şekilde olacağını nasıl düşünemedim ?

    BURAYI OKUYUN ! Şimdi elimizden gelen bir konu paylaşıyoruz ve ihtiyaç zorunluluk haline gelmiş bu REP olayı link değişimine konu açamıyorsunuz , neyine mana buluyorsunuz anlamadım yaşım 29 delikanlı gibi yazmış koymuşum ortaya konuya sadece linkle yorum yazan 1 kişi cürret edip yaşını bile yazamamış ...

    Neyse kardeşim istemiyorum rep filan boş boş yorumlar yapmayın yeterli , adam mücadele etmeye başlıyor bir kenardan köşeden bunada çocukça yorum vs. gibi abuk subuk yorumlar yazılıyor yaşı 30 muşta bilmem neymiş konuda herhangi bir tartışma durumu olursa yönetici arkadaşlar konuyu kilitlesinler bir zahmet , konu açmak için gerekli olan repi istemem çocukça ve kurallara aykırı ise benide banlasınlar , şurada üslubu bozan tek bir mesajımı bile göremezsiniz saygılı olun lütfen .
  • 10-05-2009, 03:56:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    saygısızlık edicek bir durum yok ortada , sadece boş ve çocukça bir durum var. eğer rep ihtiyacınız var ise

    bilgilendirmek adına makaleler , paylaşımlar vs. yaparsınız faydalanan olursa verir . konuyu açmışsın eğer konuyu değerli görürse forum kullanıcıları verir zaten

    neden altında belirtiyorsunuz .
  • 10-05-2009, 04:02:37
    #6
    Bu yeni bir oyuncak degil, Yıllar önce bile bir tv programının maskotuydu.
  • 10-05-2009, 04:04:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    wolker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni bir oyuncak degil, Yıllar önce bile bir tv programının maskotuydu.
    bakma sorsan kendi bile izlememiştir videoyu maksat rep toplamak ama -rep rekoruna koşucak, banda yakındır zaten.
  • 10-05-2009, 04:10:57
    #8
    agguvenligi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ya ben bunun bu şekilde olacağını nasıl düşünemedim ?

    BURAYI OKUYUN ! Şimdi elimizden gelen bir konu paylaşıyoruz ve ihtiyaç zorunluluk haline gelmiş bu REP olayı link değişimine konu açamıyorsunuz , neyine mana buluyorsunuz anlamadım yaşım 29 delikanlı gibi yazmış koymuşum ortaya konuya sadece linkle yorum yazan 1 kişi cürret edip yaşını bile yazamamış ...

    Neyse kardeşim istemiyorum rep filan boş boş yorumlar yapmayın yeterli , adam mücadele etmeye başlıyor bir kenardan köşeden bunada çocukça yorum vs. gibi abuk subuk yorumlar yazılıyor yaşı 30 muşta bilmem neymiş konuda herhangi bir tartışma durumu olursa yönetici arkadaşlar konuyu kilitlesinler bir zahmet , konu açmak için gerekli olan repi istemem çocukça ve kurallara aykırı ise benide banlasınlar , şurada üslubu bozan tek bir mesajımı bile göremezsiniz saygılı olun lütfen .
    işinize gelmeyince nasılda konuları buluyosunuz demi?

    peki ya kurallar ne diyo?

    36-)Forumda rep amaçlı konu açmak yasaktır.Konu açarak direk "Rep verirseniz sevinirim , Rep verene x vereceğim ya da şunu yapana rep vereceğim türünde yaklaşımlar sergileyemezsiniz" bu tür konular açan kullanıcılar en az 1 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.


    önce kuralları sonra konuları okuyun. haklıymış gibi bir de mesaj yazmayın.
  • 10-05-2009, 08:07:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Uzaklaştırıldı.