Tabi ya ben bunun bu şekilde olacağını nasıl düşünemedim ?

BURAYI OKUYUN ! Şimdi elimizden gelen bir konu paylaşıyoruz ve ihtiyaç zorunluluk haline gelmiş bu REP olayı link değişimine konu açamıyorsunuz , neyine mana buluyorsunuz anlamadım yaşım 29 delikanlı gibi yazmış koymuşum ortaya konuya sadece linkle yorum yazan 1 kişi cürret edip yaşını bile yazamamış ...

Neyse kardeşim istemiyorum rep filan boş boş yorumlar yapmayın yeterli , adam mücadele etmeye başlıyor bir kenardan köşeden bunada çocukça yorum vs. gibi abuk subuk yorumlar yazılıyor yaşı 30 muşta bilmem neymiş konuda herhangi bir tartışma durumu olursa yönetici arkadaşlar konuyu kilitlesinler bir zahmet , konu açmak için gerekli olan repi istemem çocukça ve kurallara aykırı ise benide banlasınlar , şurada üslubu bozan tek bir mesajımı bile göremezsiniz saygılı olun lütfen .