PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi bu ne ya , ? kusura bakmayın yaş 29 yazıyor ama böyle bir davranış çok çocukça .
https://www.r10.net/off-topic/370921-az-kaldi-r10.html