• 09-05-2009, 16:29:57
    #1


  • 09-05-2009, 16:31:15
    #2
    daha önce verildi.
  • 09-05-2009, 16:32:02
    #3
    gülelim mi ağlayalım mı anlamadım
  • 09-05-2009, 16:32:17
    #4
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce verildi.
    Verildiyse silinebilir.şöyle bir baktım ama görememiştim
  • 09-05-2009, 16:39:43
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pHÖLe hAyatUn **** X ' [''
    Yazması ne kadar zormuş. Yazmak için üç kez resme baktım.
  • 09-05-2009, 16:40:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yazık valla yazık
  • 09-05-2009, 16:46:37
    #7
    süpermiş bobiler 1 numara zaten..!

    // sanırım haber uydurma resim photoShop yani.. sizde yazık fln yazmışsınız..
  • 09-05-2009, 16:52:30
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    eshkidadlieric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süpermiş bobiler 1 numara zaten..!

    // sanırım haber uydurma resim photoShop yani.. sizde yazık fln yazmışsınız..
    gerçekten photoshop mu
  • 09-05-2009, 17:01:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    keklendim