Emo gencin hazin sonu
22
●718
- 09-05-2009, 17:43:47Eposta Aktivasyonu GerekmekteMalesef gerçek haber arkadaşlar.
Ne kadar üzülmüştüm, gencecik çocuk kendini bir kıl, bir tüy için telef etti diye.
Biraz da efkarlanmıştım gençlik nereye gidiyor ulen! diye.
Bu ara da yüzünün güneş görmeyen yeri kabak gibi ortaya çıkmış fukaranın.
Emolarımızı hayata küstürenler utansın. Hepimiz emoyuz. - 09-05-2009, 18:07:52yav resimde bobiler.org yazıyo
alttaki haberlerdede Denizden çıkan babasını yedi yazıyo, Şöyle oldu böyle oldu yazıyo..
alttaki haberlerdede Denizden çıkan babasını yedi yazıyo, Şöyle oldu böyle oldu yazıyo..