• 09-05-2009, 17:15:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Milliyetin haberine benziyor gerçek sanırım. Değil mi yoksa?
  • 09-05-2009, 17:15:37
    #11
    Photoshop tabi haber , ama güzel
  • 09-05-2009, 17:43:47
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Malesef gerçek haber arkadaşlar.
    Ne kadar üzülmüştüm, gencecik çocuk kendini bir kıl, bir tüy için telef etti diye.
    Biraz da efkarlanmıştım gençlik nereye gidiyor ulen! diye.
    Bu ara da yüzünün güneş görmeyen yeri kabak gibi ortaya çıkmış fukaranın.
    Emolarımızı hayata küstürenler utansın. Hepimiz emoyuz.
  • 09-05-2009, 17:51:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Gerçek mi bu
  • 09-05-2009, 17:53:13
    #14
    bobiler'in işi bu tikkatli bakın
  • 09-05-2009, 18:07:52
    #15
    yav resimde bobiler.org yazıyo alttaki haberlerdede Denizden çıkan babasını yedi yazıyo, Şöyle oldu böyle oldu yazıyo..
  • 09-05-2009, 18:36:33
    #16
    kim başlattı acaba bu emo akımını
  • 09-05-2009, 18:44:57
    #17
    yok ya ne gerçeği arkadaşlar altında en sexi emo resimleri diyor insaf...
  • 09-05-2009, 19:27:01
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Biliyorum bobilerin ürünü olduğu.
    Biraz geyik yapalım dedik.