Malesef gerçek haber arkadaşlar.
Ne kadar üzülmüştüm, gencecik çocuk kendini bir kıl, bir tüy için telef etti diye.
Biraz da efkarlanmıştım gençlik nereye gidiyor ulen! diye.
Bu ara da yüzünün güneş görmeyen yeri kabak gibi ortaya çıkmış fukaranın.
Emolarımızı hayata küstürenler utansın. Hepimiz emoyuz.