Konu
Emo gencin hazin sonu
09-05-2009, 16:39:43
#5
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
pHÖLe hAyatUn **** X ' [''
Yazması ne kadar zormuş. Yazmak için üç kez resme baktım.