• 10-03-2009, 19:00:22
    #28
    Kimler istemişti?
    http://img26.imageshack.us/img26/1961/18520972.jpg
  • 12-03-2009, 18:47:10
    #29
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    hahaahhaa
  • 12-03-2009, 18:56:37
    #30
    Sütlü sütlü harika bunlar ya
  • 12-03-2009, 18:58:13
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimler istemişti?
    [media]http://img26.imageshack.us/img26/1961/18520972.jpg[/media]
    zhuahz iyimiş
  • 12-03-2009, 19:00:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESC benim
    W'da benim

    Uzun zamandır çikolata beyaz çikolata yemiyorum, çok canım çekti

    KopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enterdan başlayıp escape den çıkmak lazım
    Hadi esc den çıkmanı anladım da, Enter'dan nasıl girecen hoca
  • 12-03-2009, 19:01:36
    #33
    Sadece webmasterler için değil Pc ile kafayı yemiş olanlar içinde uygun.