Webmasterlar icin Cikolata :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webmasterlar icin Cikolata :D
32
●
838
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Webmasterlar icin Cikolata :D
1
2
3
4
10-03-2009, 19:00:22
#28
Bilgisayar
Kimler istemişti?
http://img26.imageshack.us/img26/1961/18520972.jpg
12-03-2009, 18:47:10
#29
gdi
Üyeliği durduruldu
hahaahhaa
12-03-2009, 18:56:37
#30
Nolpe
Sütlü sütlü harika bunlar ya
12-03-2009, 18:58:13
#31
hyphen
Üyeliği durduruldu
Bilgisayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimler istemişti?
[media]http://img26.imageshack.us/img26/1961/18520972.jpg[/media]
zhuahz iyimiş
12-03-2009, 19:00:11
#32
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ESC benim
W'da benim
Uzun zamandır çikolata beyaz çikolata yemiyorum, çok canım çekti
KopRuLu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
enterdan başlayıp escape den çıkmak lazım
Hadi esc den çıkmanı anladım da, Enter'dan nasıl girecen hoca
12-03-2009, 19:01:36
#33
xFaulz
Sadece webmasterler için değil Pc ile kafayı yemiş olanlar içinde uygun.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler