• 10-03-2009, 12:29:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    enter tuşu çok lezzetli görünüyo
  • 10-03-2009, 16:36:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ESC benim
  • 10-03-2009, 17:34:29
    #21
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    qwerty tuslari benimdir :P
  • 10-03-2009, 17:49:22
    #22
    satışı yok mu alsak yesek
  • 10-03-2009, 18:26:40
    #23
    Bitter varsa alalım hemen D:
  • 10-03-2009, 18:31:30
    #24
    hani eskiden 2-3 oda büyüklüğünde pcler oluyorduya işte bana ondan gönderin
  • 10-03-2009, 18:31:41
    #25
    vibrissa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitter varsa alalım hemen D:
    bulduk ya bitter kaldı :d
  • 10-03-2009, 18:40:48
    #26
    enterdan başlayıp escape den çıkmak lazım
  • 10-03-2009, 18:50:12
    #27
    Kasaya benzer çikolata yok mu?Ancak doyarız