MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ESC benim
W'da benim

Uzun zamandır çikolata beyaz çikolata yemiyorum, çok canım çekti

KopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enterdan başlayıp escape den çıkmak lazım
Hadi esc den çıkmanı anladım da, Enter'dan nasıl girecen hoca