Black adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence yine güzel oy alabilir. geçen seçimde bizim buralarda baya şeyler dağıttı. mesela giresun merkezde nokia 3310 cep telefonu dağıtıyodu delü yaa
tabiki telefonları alan herkez ona oy vermedi
mesela ben 2 bin kontör aldığımı hatırlıyorum
ilçe parti başkanı tanıdıktı.