Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şuda varkı bu adam ak partının ıktidar olduğu secımlerde yüzde 9 oy aldı
bu cok yuksek bu oy
ama propaganda için star tv yı kullanıyordu
ama artık star tv doğan grubunun
bu seçimde ne kadar oy alıcak merak edıyorum

bence yine güzel oy alabilir. geçen seçimde bizim buralarda baya şeyler dağıttı. mesela giresun merkezde nokia 3310 cep telefonu dağıtıyodu delü yaa tabiki telefonları alan herkez ona oy vermedi mesela ben 2 bin kontör aldığımı hatırlıyorum ilçe parti başkanı tanıdıktı.