ama şuda varkı bu adam ak partının ıktidar olduğu secımlerde yüzde 9 oy aldı
bu cok yuksek bu oy
ama propaganda için star tv yı kullanıyordu
ama artık star tv doğan grubunun
bu seçimde ne kadar oy alıcak merak edıyorum
bence yine güzel oy alabilir. geçen seçimde bizim buralarda baya şeyler dağıttı. mesela giresun merkezde nokia 3310 cep telefonu dağıtıyodu delü yaa

tabiki telefonları alan herkez ona oy vermedi

mesela ben 2 bin kontör aldığımı hatırlıyorum

ilçe parti başkanı tanıdıktı.