• 25-01-2007, 09:58:51
    #1
    Çok düşündüm ama sorun teşkil edeceğini düşünen yetkililer silebilir ben şahsen bu montaja koptum


  • 25-01-2007, 10:04:00
    #2
    zuhahahaha mükemmel olmuş
  • 25-01-2007, 10:05:35
    #3
    host 1 lira olursa biteriz
  • 23-02-2007, 01:58:03
    #4
    sana bişey olmaz
  • 23-02-2007, 01:59:17
    #5
    ADSENSE BIR TIKLAMAYA 5 DOLAR VERICEK i unutmuşlar
  • 23-02-2007, 01:59:38
    #6
    bu adamlada iyi dalga geçiyolar yaw
  • 23-02-2007, 02:04:40
    #7
    tabıkı dalga gecerler
    türkiyede ortalama 80 cıvarı unıversıte varken
    bu adam dıyorkı unıversıte sayısı 250 ye cıkıcak
    ne bu şimdi
    bir ilk okul açmak ıcın bıle bikaç mılyon dolar olması gerekıyor
    170 unıversıteyı açmak için ?
  • 23-02-2007, 02:10:15
    #8
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabıkı dalga gecerler
    türkiyede ortalama 80 cıvarı unıversıte varken
    bu adam dıyorkı unıversıte sayısı 250 ye cıkıcak
    ne bu şimdi
    bir ilk okul açmak ıcın bıle bikaç mılyon dolar olması gerekıyor
    170 unıversıteyı açmak için ?
    ona bakarsak diğerleriylede dalga geçilmesi lazım. seçilmeden önce herkes atıp tutuyo sallayıp duruyo. şunu yapacaz bunu yapacaz. ama seçildikten sonra bi faaliyet yok. Cem Uzan bu vaadlerle zaten seçilemez vaad et ama o kadar uzun boylu değil çok abartmadan vaadlerde bulun nasıl olsa herkesin yaptığı gibi sende bi faaliyet göstermiceksin mesela 250 üniversite değilde 100 üniversite olacak de belki alırsın seçimi (babayı)
  • 23-02-2007, 02:14:42
    #9
    ama şuda varkı bu adam ak partının ıktidar olduğu secımlerde yüzde 9 oy aldı
    bu cok yuksek bu oy
    ama propaganda için star tv yı kullanıyordu
    ama artık star tv doğan grubunun
    bu seçimde ne kadar oy alıcak merak edıyorum