aaa yine o :) çakma emo - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
aaa yine o :) çakma emo
20
●
582
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
aaa yine o :) çakma emo
1
2
3
19-02-2009, 16:53:14
#1
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
geleceğin emo gençliğinden bir adet
19-02-2009, 16:54:27
#2
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Bu arkadaşa emo denmesi için 1000 tane şahit lazım
Daha çok kro sınıfına giriyo gibi geldi bana
19-02-2009, 16:58:55
#3
Erol
Üyeliği durduruldu
bu emomu?
19-02-2009, 17:00:35
#4
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu emomu?
M.Ö 678 yılının en tanınmış emolarından, yenimi haberin oluyo senin
19-02-2009, 17:00:40
#5
teknohaberci
tanıyor musunuz bu çocuğu ? haberi var mı burada kendisi ile dalga geçildiğinden ?
19-02-2009, 17:00:57
#6
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Emo standartlarına uymuyor.
Hani renkli saç?
Hani küpe?
Hani ağızda sakız?
Hani değişik pozisyonlar?
Olmamış çakma kardeşim, olmamış!
Ayrıca başlık yanlış olmuş. "Çakma emo" diye bir şey yok; bütün emolar birbirinin çakması zaten
19-02-2009, 17:01:14
#7
On3m
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arkadaşa emo denmesi için 1000 tane şahit lazım
Daha çok kro sınıfına giriyo gibi geldi bana
kro değilde hadi kro diyelim emo dan daha iyidir
19-02-2009, 17:03:55
#8
McCOY35
bencede emo değil bu vatandaş
19-02-2009, 17:05:59
#9
WebEngineer
Hiç olmazsa emo'larında bir tarzı var
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler