DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşa emo denmesi için 1000 tane şahit lazım
Daha çok kro sınıfına giriyo gibi geldi bana
kro değilde hadi kro diyelim emo dan daha iyidir