Konu
aaa yine o :) çakma emo
19-02-2009, 17:01:14
#7
On3m
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arkadaşa emo denmesi için 1000 tane şahit lazım
Daha çok kro sınıfına giriyo gibi geldi bana
kro değilde hadi kro diyelim emo dan daha iyidir