aaa yine o :) çakma emo
20
●582
- 19-02-2009, 17:14:27Üyeliği durduruldurock değilmiydi saho osaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2009, 17:22:57şşşş yavaş aslanımmechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

++ gereksiz bir konu.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2009, 17:29:43Üyeliği durduruldumechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım benim ne olduğumu ne yapıcaksın ?
al bak ben buyum dalga geç bakalım geçiebilceksen
