emo degil zaten çakma diyoruz ayrıca gözündeki gözlük erkek gözlüğü değil iyi bakarsanız... bu resmi ben yüklemedim bi üc kağıtcı konusunda bi site verilmiş webmaster sitesi orda buldum bakarken oraya üyeyse hakediyodur çakma r10 du orasıda