KutayBey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nickin iyisini kaptım
62
●5.534
- 31-01-2022, 00:38:48Domain kalmadı nick e sardık hakkımızda hayırlısı😃iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2022, 12:01:59AdministratorGenel marka ve genel tabirlerin olduğu kullanıcı isimlerini henüz yasaklamamış olsak dahi değiştiriyoruzNFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2022, 13:56:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eski üyelikler(2007) için kullanıcı ad değişik zorunluluğu olmayacaktır umarım.Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olursa gerçekten üzücü bir karar olur...
Bu konuda eski üyeler için manevi açıdan hassasiyet göstereceğinize inanıyorum abi
@Admin;

15 yıl ve eXe