Hocam r10 da kaliteli hizmet verirsen, yaptığın iş karşı tarafı memnun ederse bir işine yarar başka türlü bir işine yaramaz. Aklına bu nicki satayım gibi bir şey geliyorsa forum kurallarını detaylıca okumanı tavsiye ederim. Forumda bazen sıkıntı yaşayıp, bazen de ölücülerle muhattap olsak da çok iyi hizmet veren kişilerde bulunmakta. Senin de hedefin kendini geliştirmek olsun.
Öneriniz için teşekkürler, önemi olmadığını biliyordum sadece bu alanda projem var ve isim boşta olunca sevindim hocam 😃 ne isim satması domain mi bu 😃 tabii ki projem için avantaj olabilir ama nick te satılmaz ya ☺️