Genel marka ve genel tabirlerin olduğu kullanıcı isimlerini henüz yasaklamamış olsak dahi değiştiriyoruz
Eski üyelikler(2007) için kullanıcı ad değişik zorunluluğu olmayacaktır umarım.
Olursa gerçekten üzücü bir karar olur...
Bu konuda eski üyeler için manevi açıdan hassasiyet göstereceğinize inanıyorum abi
@Admin;