NFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni davetle geldim. NFT'nin boşta olduğunu farkedince ekrana kafa atarak formumu onayladım. Bu bir avantaj olabilir mi? veya nasıl değerlendiririm?
Genel marka ve genel tabirlerin olduğu kullanıcı isimlerini henüz yasaklamamış olsak dahi değiştiriyoruz